עיצוב ביתן לתערוכה

עיצוב ביתן פרסומת לעסק

הדרך בה תבנה את הביתן שלך לתערוכה שלך היא האופן שבו תציג את עצמך מול הלקוחות פוטנציאלים וכיצד הם יקלטו את המסר.  העברת המסר היא החשובה ביותר ולמעשה הוא שישפיע על הלקוח אם להיכנס לביתן און  להמשיך הלאה.

אין זה מספיק לספר כמה אתם טובים או מקצועיים, על השירות שלכם או על הדרך שעברתם להצלחה. פרסומת טובה היא פרסומת המדברת על התועלת שהלקוח יקבל מהמוצר או מהשירות, להעביר לו את המסר שהוא יפספס משהו גדול אם הוא לא יגש לביתן שלכם או ישמע על המוצר או השירות שלכם.

בהתאם לזאת עיצוב ביתן לתערוכה, חשוב שיעביר את המסר הנכון ללקוחות, אבל קודם חשוב לבדוק מיהו קהל היעד של התערוכה. בדקו מה מביא את הקהל לתערוכה, מהתועלת שהלקוחות יקבלו מהמוצר שלכם והדגישו להעביר זאת בעיצוב הביתן.

 

עיצוב דוכן לתערוכה – כוונו לקהל שלכם

העברת המסר ללקוחות המגיעים לתערוכה היא החשובה, העברת המסר יכולה להיות בדרכים שונות בתערוכה וזאת בהתאם לסוג הקהל, סוג התערוכה והמטרות שלכם מהתערוכה. אם מדובר בתערוכה שהיא לצעירים והמטירה שלכם לאסוף כמה שיותר לידים הציבו מוכרים שיחלקו פליירים וירשמו פרטים של הלקוחות, כך תוכלו לאסוף כמה שיותר לידים. אם מדובר במוצר שיש להסביר ועדיף לסגור מכירה במקום כוונו את המסר שיביא את הלקוח להיכנס לביתן ולשמוע על המוצר ואף לרכוש אותו במקום.

 

זכרו שהמטרה שלכם היא לבלוט מעל המתחרים שלכם, כל דרך היא אפשרית החל מביתן המעוצב בצבע בולט, אל תפחדו להשתמש בגימיקים כמו בלונים מיוחדים או אפשרות להוריד מוזיקה או כל דבר אטרקטיבי אחר שימשוך את הלקוחות אל הביתן שלכם או שתוכלו להעניק ללקוחות ידע שיצור את הסקרנות או הרצון להקשיב לכם.

בניית ביתן ועיצובו בהתאם למסר תלוי גם בגודל הביתן, מיקומו וכמה קירות יש לכם, אם מדובר בביתן אי העומד באמצע התערוכה לעומת ביתן טורי שיש לכם 3 קירות להציג את המסר בהתאם למבנה הביתן תוכלו לבנות מסר או מספר מסרים על הקירות. אם הביתן במקום מרכזי בתערוכה או ביתן בסוף המבנה גם לכך יש השפעה על הצגת המסר והרצון להבליט אותו. חשוב להיות יצירתיים ולעבוד על פי הצבת היעדים שהצבתם לעסק בתערוכה. שהלקוחות יזכרו אתכם לטובה בתור חברה שחידשה להם ידע או נתנה להם ערך מוסף ויחד עם זאת לבלוט מעל המתחרים שלכם.

יש לכם דוכן ? מציגים בתערוכה ורוצים להבין מה צריך לעשות כדי לפרסם את העסק שלכם בצורה המיטבית בתערוכה? אנו כאן לשירותכם.

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *