חבילות פינוק עיסוי שוודי

קורס עיסוי שבדי

קורס עיסוי שוודי מלמד את טכניקת העיסוי במטרה להעניק טיפול שלם למטופל. קורס עיסוי שוודי הינו קורס חוויתי הכולל תרגול רב על מנת להפוך אתכם למעסים מקצועיים.

 

עיסוי שוודי

עיסוי שוודי הידוע כעיסוי קלאסי מערבי, פותח על ידי היינריך לינג במאה ה- 18. היינריך לינג היה מדריך סייף שסבל משגרון כאבי מרפקים וחיפש אחר תרופה למכאוביו. הנרי הגיע ליפן ולמד עיסוי סיני הנקרא אנמה. לאחריו פיתח את העיסוי השוודי יחד עם שילוב של אנטומיה ופיזיולוגיה בשילוב עם הידע שצבר בעיסוי הסיני.

 

עיסוי שוודי הינו עיסוי הוליסטי המתייחס אל הגוף כשלם ומשלב בין הפיזי לנפשי. עיסוי שוודי נעשה בשילוב שמנין שמטרתם לסייע למטפל ללוש ולמעוך את שיריר המטופל על מנת לחמם אותם. עיסוי שוודי כולל סדרת תנועות הכוללות התייחסות לכל איבר בנפרד ושילוב עם התייחסות אל הגוף כשלם היוצר עיסוי שלם והשפעת העיסוי בשלומותו על הגוף. עיסוי שוודי כולל טכניקות שונות כגון לחיצות, לישה, חיכוך ליטוף וסחיטה.

 

עיסוי שוודי מסייע בהמרצת הדם, ניקוי ופינוי של פסולת, מסייע בהזרמת החמצן לגוף, שחרור מכאבים ומתחים, והבאת הגוף למצב של רגיעה.

 

תכני קורס עיסוי שוודי

קורס עיסוי שוודי הינו קורס המלמד את טכניקת העיסוי. מטרת לימודי עיסוי שוודי להעניק לתלמידים  אתה כלים והמיומנות, לימוד של כלים שימושיים בעיסוי ושילובם עם שיטות עיסוי אחרות.

 

לימודי עיסוי שוודי כולל לימוד של טכניקות העיסוי כגון אלפוראז' – ליטוף, פטריסג' – לישה, חיכוך ועוד. השפעת העיסוי על גוף המטופל, התוויות נגד, תשאול רפואי, התאמת הטיפול למטופל, עיצוב הסביבה הטיפולית, עיסוי כסא ועוד.

 

קורס עיסוי שוודי – ללמוד אצל המומחים

קורס עיסוי שבדי ניתן ללמוד כקורס בפני עצמו או בשילוב של קורסי עיסוי אחרים כגון קורס עיסוי תאילנדי, קורס עיסוי אבנים חמות ועוד. חשוב לבחור מכללה לרפואה משלימה המתמחה בתחום ותבטיח כי תקבלו את הידע המקצועי ביותר, והניסיון הרב ביותר במהלך הקורס. וודאו כי המכללה אליה אתם נרשמים מוכרת מטעם איגוד המעסים בישראל. המשמעות היא כי קורס עיסוי שוודי בנוי במתכונת הנכונה ותחת פיקוח של האגודה. בעת רישום לקורס מומלץ לברר מהם תכני הקורס ומיהם המרצים בקורס ומהו ניסיונם. לא פחות חשוב הוא לבדוק כי המכללה שהנכם נרשמים אליה בעלת מוניטין בתחום  ומעניקה לתלמידים יחס אישי ומקצועי.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *