פרגולה אלומיניום לחניה

פרגולות אלומיניום לחניה

התקנת פרגולה לחניה בחצר תשמור על הרכב מפני בלאי. רכב החונה תחת כיפת השמים חשוף לתנאי מזג אוויר השונים, בקיץ השמש הקופחת ובחורף גשם וברד. ישנם מקרים שהרכב חונה תחת עץ המנשיר או יונים המתמקמות בקרבת הרכב והרכב מתמלא בצואת יונים. החומציות הנמצא בצואת היונים עלולה לגרום לכתמי צבע כל אלה יביאו לכך שהרכב יקבל מראה מיושן. את כל אלו ניתן למנוע בקלות על ידי פרגולה לחניה שתספק הגנה לרכב החונה.

פרגולה לחניה היא בעלת יתרונות רבים, מעבר לשמירה על הרכב מפגעי מזג האוויר, גם לכם יהיה נוח שהרכב יעמוד בצל ביום קיץ חם ולא יהיה לוהט שתיכנסו אליו. או ביום חורף לא תצטרכו לפתוח מטריה כדי להיכנס הביתה או להירטב מהרכב לבית. הפרגולה יוצרת עבורכם שימוש נוח מבלי לפגום בעיצוב המעטפת החיצונית של הבית.

היכן להזמין פרגולה אלומיניום לחניה?

חשוב לבחור חברה המתמחה בהתקנת פרגולות, בין אם מדובר בפרגולה תלויה או פרגולה לחצר או פרגולה לחניה. חשוב לבדוק שהחברה שבחרתם משתמשת בחומרי גלם איכותיים כדי לספק לכם פרגולה איכותית.

מעבר למקצועיות חשוב שתקבלו שירות אדיב
חשוב שנציגי החברה ילווה אתכם באופן אישי החל משלב התכנון ועד להתקנה לשביעות רצונכם.

פרגולות אלומיניום כוללות מגוון של דגמים, צבעים שיתאימו למעטפת של הבית. תוכלו לבחור פרגולה תלוייה או עם עמודים וזאת בהתאם לתנאי השטח במקום. תוכלו לבחור פרגולה בהתאמה אישית.

פרגולה מעוצבת

פרגולה לחניה מטרתה  להגן על הרכב, אך מעבר לכך חשוב לנו שהפרגולה תהיה יפה ומתאימה לעיצוב הבית. החניה ברוב המקרים נמצאת בשטח הקדמי של הבית הפונה אל הרחוב וחשוב שהנראות שלה לא תשפיע לרעה מבחינה עיצובית על החזית של הבית כולו.

התאמה של  פרגולה לגינה לעיצוב של הפרגולה לחניה שנמצאת בחזית הבית יחד עם שער הכניסה לבית, יאפשר לעיצוב הבית להיות  בקו עיצובי אחיד שהוא אלמנט עיצובי מרשים בעל כוח רב.

פרגולות לחניה מאלומיניום, ניתן להתקין בגדלים שונים ובאיזה צבע שתרצו. האלומיניום הוא חומר גלם קל לעיבוד ועם זאת חזק המאפשר לייצר דגמים שונים, פרגולות עם עמודים או פרגולות תלויות, אפשר להזמין פרגולה לחניה בהתאמה אישית לסגנון שתבחרו. מבחר הצבעים מאפשר לכם לבחור את הצבע שיתכתב בצורה האופטימלית לעיצוב הבית.

פרגולת אלומיניום לחניה

אחד היתרונות הבולטים של פרגולות אלומיניום הוא חומר הגלם ממנו הוא עשוי. כך שמצד אחד חומר קל ומצד שני חזק מספיק שיחזיק שנים רבות מבלי לפגום בצורה. בנוסף הפרגולה אינה דורשת תחזוקה מיוחדת כך שתוכלו להנות מפרגולה ללא צורך להשתעבד לתחזוקתה.

התקנה של הפרגולה תעשה בהתאם לתנאי המקום, ניתן לבחור פרגולה תלויה בתנאי שיש קיר תומך המאפשר זאת. אפשר להעמיד פרגולה עם עמודים שיתחום את אזור החניה ולהבטיח יציבות של הפרגולה.

האלומיניום אינו מעלה חלודה כך שגם גשם ולחות לא יגרמו לאלומיניום  להחליד. החום החזק של השמש לא יגרום לצבע להתקלף אן לדהות. כל שתצטרכו לעשות כדי לשמור על פרגולת האלומיניום חדיש ונקי, הוא לשטוף אותה עם צינור מים  אחת לתקופה לנקות את האבק והלכלוך שהצטברו עליה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *