מה בודקים לפני שרוכשים רכב יד שניה

רכישת רכב יד שניה ניתן לרכוש מאדם פרטי או מסוכנות רכב המציעה רכבים למכירה. רכישת רכב יד שניה היא הוצאה לא מבוטלת, מאחר שלרוב על רכב יד שניה יש לשלם במזומן למוכר הרכב. אבל רכישת רכב בסוכנות רכב תוכלו לבל מימון לרכישת הרכב ואף לשלם באשראי בתשלומים כך שההוצאה הכספית הגדולה מאפשרת לכם גמישות בתשלומים ואף לקבל מימון על רכישת הרכב.

סוכנות רכב בשרון

חיפוש אחר רכב לקנייה הוא תהליך לא  פשוט, יש להיכנס לאינטרנט לחפש רכבים המתאימים להגדרה או למה שמחפשים, להתקשר, לתאם פגישה, להגיע לראות את הרכב, לשאול שאלות, מספר פעמים הרכב לא מתאים לתאור או שמתגלים פגמים שלא נרשמו במודעה. גם אם הרכב מצא חן בעיניך סביר שתרצה לקחת אותו לבדיקה מקיפה, וגם אז יכולים להתגלות בעיות שתעדיף לוותר על הרכב ולא לקנות ושוב החיפוש מתחיל מחדש. כיום סוכנות רכב בשרון או בכל מקום אחר מאפשרת להגיע למקום אחד שבו מספר גדול של רכבים, להתאים את הרכב בהתאם לתקציב שלכם, לבחור ממספר דגמים . סוכנות רכב מקצועית תדאג שהרכבים הנמצאים אצלה מטופלים ושאין בעיות מיוחדות לרכב, הרי יש לכם כתובת ואף סוכנות לא רוצה שירשמו עליה דברים רעים.

מימון לרכב

סוכנות רכב בשרון מעבר לכך שיש לה מבחר עצום של רכבים היא מאפשרת לכם גם לקבל מימון לרכב, התנאים הנוחים להלוואה מאפשר לכם לבחור רכב בשנתון גבוה יותר, כך שהסבירות לתקלות ותיקונים לא צפויים יורדת מאוד. רכבים שהם מטופלים ושמורים ייסעו טוב יותר ואף יהיו חסכניים בדלק, יעברו טסט בקלות ואין צורך לדאוג שמא הרכב מזהם.

חשוב לדעת

רכישת רכב יד שניה או רכב חדש היא הוצאה לא מבוטלת, מעבר למחיר שתשלמו על הרכב יש הוצאות נוספות שכדאי לקחת בחשבון. ביטוחים שיש  לעשות לרכב, ביטוח חובה, ביטוח צד ג' וביטוח מקיף. כמובן שביטוח חובה כשמו חובה לעשות, וביטוח צד ג' ומקיף אינם חובה אבל תמיד ימליצו לכם לעשות ביטוח צד ג' על מנת להיות מכוסים מתביעות במקרה שפגעתם במישהו, כך תדעו שכל ההוצאה על תיקון הרכב יהיה על הביטוח ולכם תהיה רק דמי השתתפות. ביטוח מקיף הוא הביטוח היקר יותר ויש האומרים מיותר לרכבים יד שניה, אבל כל אחד עושה את החשבון שלו. ביטוח מקיף מכסה מנזק שנגרם לרכב שלכם בזמן תאונה שאתם אשמים בה ומכסה מפני גניבת הרכב. ביטוח זה יקר יותר ויש לעשות חושבים אם יש צורך בו או לא. תלוי רבות במחיר הרכב, מקום מגורים, והתקציב שברשותכם.

מעבר לביטוחים יש עלות של דלק בכל חודש, תחזוקת הרכב, כגון החלפת שמנים, הנקרא גם טיפול 5000 או טיפול 10000 . וכמובן תחזוקה הכוללת החלפת בלמים, רצועת טיימינג, החלפת גלגלים, מצבר ועוד

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *