מבנים ניידים להשכרה

כל עסק מנסה למקסם רווחים ולקצץ בהוצאות, עסק או חברה לעיתים זקוקה למחסן זמני או מבנה שישמש משרד מכירות בתערוכה או בשטח, כל אלה דורשים התארגנות שהיא הוצאה שיש לקחת בחשבון, השכרת מבנים ניידים משמשים כפרתון קל וזול לכל מטרה. מבנים ניידים יכולים להוות גם פתרון נוח למחסן או למשרד.

השכרת מבנה נייד הוא פתרון נוח וחסכוני החוסך את השכירויות וביטוחים של מקום לציוד, ואין צורך באישורים מיוחדים. מבנה נייד  מהווה פתרון זול למחסן  זמני. מבנה נייד יכול להיות גם משרד הכולל שירותים ומטבחון.

בבתים פרטיים הצבה של מבנה נייד יכול לשמש כמשרד לעסק או מחסן לאחסון ציוד. למשל משפחה הנוסעת לחו"ל למספר שנים, משאירה חלק מהרכוש שלה בארץ, רהוט, לאבומים וחפצים אישיים. משפחה שמחכה שהדירה שלהם תהיה מוכנה, המחפשת לחסוך בהוצאות של משכנתא ושכירות, יכולה לשכור או לשכור מבנה נייד שישמור על הציוד עד שהם יסיימו את הבניה של  הדירה ובנתיים לגור אצל ההורים או לשכור דירה קטנה יותר.

מבנה נייד כל השימושים

מבנים ניידים להשכרה  גם שהם משמשים מחסן יכולים לכלול חלונות או דלת ובכך לשמור על היכולת בעתיד להפוך את המבנה למשרד לפי הצורך או דירת מגורים קטנה בחצר. כמו כן ניתן לרכוש מבנה נייד ולחסוך בעלויות של ההשכרה, וזאת בתנאי שאתם יודעים שלמשרד או למחסן יהיה שימוש לטווח ארוך.

לפני רכישה של מבנה נייד חשוב שתבדקו מהו הייעוד שלו, האם אתם  צריכים מבנה שישמש כמשרד עם  שירותים ומטבחון במבנה , האם יש צורך במקלחון או שמפסיק חדר אחד שניתן לאחסן בו. ישנם מבנים ניידים שהפכו ליחידות דיור וכוללות שני חדרים, מטבח ומקלחת ושירותים.

במידה ובחרתם לקנות מבנה נייד חשוב שתבדקו כי המבנה אטום שהגג שלו סגור ואין רקב או חלודה. בדקו שלמבנה דלת שניתן לנעול אותה. בדקו שאין חדירה של מים או רקב בקירות. אם המבנה מיועד להיות משרד בדקו שהגודל מתאים שיש אפשרות לחבר מים ומזגנים במקום, בדקו השרצפה שלמה ולא שבורה. תחב או רטיבות מסוכנים לבריאות, בדקו שאין על הקירות מבפנים ומבחוץ. קחו בחשבון מבנים ניידים חמים יותר ולכן יש להוסיף מזגן שיפעל בימי הקיץ.

אם בחרתם לשכור את המבנה בדקו את המבנה מראש ראו אם יש בלאי ובקשו לתקן בהתאם, ההמלצה לצלם את המבנה מראש על מנת שביום ההחזרה תוודאו שהחזרתם אותו בשלמותו או כפי שקיבלתם אותו, בדומה לבדיקה שעושים עם השכרת רכב.

ההמלצה להניח את המבנה על רצפת בטון מוגבהת על מנת למנוע חדירה של מים מהרצפה. בדקו חיבור למים וחשמל מאנשי מקצוע.

במידה והחלטת לאחסן את הציוד בחברה הנותנת שירותי אחסנה, בדקו האם החברה מאחסנת את המבנה במקום מוגן ומוגבה, האם יש אבטחה במקום, והאם יש ביטוח לציוד בחברה.

עכשיו כל שנותר הוא למצוא הובלה מיוחדת שתוביל את המבנה הנייד לחצר ביתכם או לחצר החברה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *