טיול עם הילדים לחו"ל

לטייל עם הילדים בחו"ל

אחת ההנאות של כל משפחה הוא טיול בחו"ל עם הילדים. טיול כזה הבנוי בצורה נכונה יכולה לתרום רבות לגיבוש המשפחתי של הילדים ועם ההורים. ומצד שני טיול כזה יכול להפוך גם לסיוט לא קטן עבור ההורים או הילדים או שניהם יחד.

רכזנו עבורכם המלצות וטיפים כיצד להפוך את החוויה לחוויה מאחדת נעימה, זורמת ובעיקר שתשאיר לכם טעם של עוד.

כיום שמחירי הטיסות יורדים פלאים וחופשה בחו"ל משתווה למחיר טיול בארץ אז למה לא ?

נכון שיש יותר ארגונים אבל החוויה שווה את הכול.

נתחיל

לאן נוסעים?

אחד המרכיבים החשובים שישפיעו על תכנון הטיול הוא לא בעצם לאן נוסעים ומה התקציב שלכם. בדקו האם יש לכם זמן לחופשה של מספר ימים או שבועיים המאפשר לכם לנסוע לטיול ארוך יותר. יתכן שתמצאו כרטיסי טיסה מאוד זולים לאחת הבירות באירופה אבל השהות מאוד יקרה ועל כוס קפה תשלמו 4 יורו ויותר. ותמצאו שקשה מאוד ליהנות כך. לכן לפני שאתם בוחרים יעד קראו על המקום, מחירים, מחירי מלונות ועוד.

בחירת המקום חשובה גם להתאמה של מה רואים עם הילדים, אם יש ילדים קטנים לא בהכרח שיעניין אותם מוזיאונים ואם יש לכם בוגרים יתכן שיורדיסלנד או היער השחור אולי לא ידבר אליהם כלל.

השכרת רכב כן או לא?

ישנם טיולים המתאימים ליעד אחד למשל חופשה בבודפשט, טיול של מספר ימים יאפשר לכם ליהנות מהעיר ולטייל באטרקציות שהיא מציעה. ישנם טיולים שכדאי לשכור רכב ולטייל מאתר לאתר למשל בקפריסין או באיטליה. אם תיכננתם טיול עם רכב תדאגו שיש לכם מלון בכל יעד שתגיעו, מתסכל מאוד לאחר יום ארוך של טיול או נסיעה לחפש מלון שיהיה ברמה מספיקה ובמחיר סביר.

ארגנו בדיוק מה תעשו, היכן תשנו בכל מקום ודאגו להזמין מראש כרטיסים להצגה או מוזיאון. אל תשאירו דבר ליד המקרה או לתכנן לקנות כרטיסים במקום, טיול שמאורגן נכון יביא לפחות וויכוחים היכן ללכת או מה לעשות ופחות תיסכולים, אם תכננתם לראות הופעה או הצגה וגיליתם שאין כרטיסים. תמיד תוכלו לזרום ולשנות במהלך הטיול אם פתאום רואים מקום יפה שרוצים להיות בו או לבלות יום רגוע מבלי לזוז יותר מדי.

מה אורזים?

אם הטיול שלכם כולל תזוזה רבה, כדאי להימנע מלקחת ציוד רב. אם תכננתם טיול חורף דאגו למעיל חם וטוב שיספיק לכל אחד, ותמנעו משכבות רבות, גם חשוב לבחור נעלים נוחות ומחממות. במיוחד אם הטיול הוא בכריסמס או בתקופת החורף באירופה. קחו בחשבון שגם בתקופה של ספטמבר אוקטובר שפה בארץ חם שם כבר התחיל החורף וקר.

אם יש ילדים קטנים כדאי לארגן משחקים, דיסקים עם מוזיקה שמתאימה להם, או משחקים שהם אוהבים כוונו אותם לדברים שהם אוהבים אבל קטנים בגודל, כגון קטרים או מכוניות, בובה קטנה וכדומה. אין טעם לסחוב משחקים כבדים וגדולים שיכבידו ועלולים ללכת לאיבוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *