איך בוחרים חברת אחסון?

איך בוחרים חברת אחסון?

אם אתם נוסעים לחו”ל לתקופה ממושכת או שאתם מתכננים שיפוץ של הבית, אתם זקוקים לאחסון חפצים לתקופה קצרה או ארוכה, וחשוב לבדוק את תנאי האחסון ולברר את כל הפרטים בטרם תבצעו את האחסון. יש כמה דברים שחשוב לבדוק לפני שאתם שוכרים אחסון חפצים. לפניכם מדריך שיעזור לכם לבדוק האם המקום שפניתם אליו מקצועי ובטוח

תנאי האחסון

בין אם אתם זקוקים לאחסון לתקופות ארוכה או קצרה, אחסון תכולת דירה שלכם תצריך אתכם כנראה להגיע מדי פעם אל המחסנים ולכן כדאי שתבדקו מהם תנאי ההגעה, האם יש יש צורך ליידע מראש את בעלי המחסנים בדבר הגעתכם או האם תוכלו להגיע בצורה ספונטנית. במידה שתוכלו להגיע באופן ספונטני וללא הודעה האם מדובר בשעות מסויימות שבהן המחסנים פתוחים ויש צוות במקום, או האם יש לכם מפתחות למחסנים כך שתוכלו  לקבל  גישה למחסן להוציא דברים שלכם בכל פעם שתצטרכו

מיקום המחסנים

סביר להניח שיעלה צורך מדי פעם להגיע אל המחסנים כדי להכניס ציוד נוסף או כדי להוציא ציוד שתזדקקו לו במהלך הזמן. על כן  חשוב שמיקום המחסנים יהיה במרחק סביר ממקום השהייה שלכם אם אתם גרים אצל בני משפחה או בדיור זמני קחו בחשבון את המרחק בין המחסנים שבהם תאפסנו את הציוד שלכם לבין המקום שבו תשהו. נסיעות ארוכות מדי יתישו אתכם ויגזלו זמן וכסף. 

גודל המחסן הנחוץ

חשוב להתאים את גודל המחסן לכמות הציוד שלכם, שכן אין טעם לשלם על מחסן גדול מדי שיישאר ריק בחלקו. חפשו מחסן המתאים לכם בגודלו ובצורה שבה ניתן לאחסן את הציוד. 

שמירה ואבטחה

בסופו של דבר מדובר ברכוש שלכם שנמצא במחסנים ולכן תרצו ודאי להיות בטוחים שהוא שמור ומוגן, כך שתדעו שכל הרכוש שצברתם בחייכם, שחלקו יקר ערך וחלקו יקר ללבכם כמו תמונות, אלבומים משפחתיים ומזכרות לא ייגנב. 

במחסנים צריכות להיות מותקנות מצלמות אבטחה. כמו כן שאלו אם יש הקפדה על נעילה ובדיקת המחסנים וכן אם המקום מחובר למוקד אבטחה במקרה של פריצה למקום. 

תנאי האחסון 

בנוסף לאבטחת המחסנים, חשוב לוודא כי הרכוש שלכם, שהוא יקר לכם, שמור בתנאים מיטיבים, כך שלא ייפגעו מתנאי סביבה כמו חום, לחות, טחב ומזיקים. 

ודאו כי תחזוקת המחסנים כוללת ניקיון, הדברה ואוורור.

 

אם אתם נוסעים לחו”ל לתקופה ארוכה או שאתם מתכננים לשפץ את הבית או אולי רכשתם דירה חדשה ואתם ממתינים להיכנס אליה וזקוקים לפרק זמן של אחסון הרכוש שלכם. אחסון חפצים לתקופה קצרה או ארוכה, רכוש פרטי, ציוד לעסק או סחורות פנו אלינו וקבלו הצעת מחיר הוגנת ומשתלמת

משך האחסון

חברות האחסון מציעות אחסון ציוד לתקופות משתנות, תוכלו למצוא מחסנים הן לתקופות קצרות והן לתקופות ארוכות לפי הצורך שלכם. כדאי לבדוק עם חברת האחסון אם תוכלו להאריך את משך האחסון במידה שתזדקקו לכך.

 

מחיר האחסון 

המחירים של אחסון משתנים בין חברה לחברה בהתאם למיקום, רמת התחזוקה שלהם ופרמטרים שונים נוספים, ולכן כדאי לבצע סקר מחירים בטרם האחסון, רק לא לוותר על דברים חשובים כמו אבטחה ורמת תחזוקה וניקיון.  

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *