הריון רופאת נשים פרטית

רופאת נשים פרטית

ביקור אצל רופא גיניקולוג עלול לגרום ללחץ וחששות. לעתים אנו סובלות מתחושה לא נעימה, גירוד, צריבה, כאבים, לעתים זה דימום ולעתים יש לנו חששות הקשורים בווסת או ביחסי מין. מעבר לטיפול הרפואי, אנו זקוקות לתחושה שמקשיבים לנו, שנוח לנו לדבר, שלא שופטים אותנו ושיש לנו זמן לשאול שאלות (גם אם שאלנו מרוב לחץ את אותה שאלה כבר פעמיים, או שלוש). 

אבל לא תמיד זה מתקיים. לרוב, במרפאות הציבוריות הלחץ על התורים הוא רב והתורים רצים וקצרים, כאשר לרופא יש בדרך כלל זמן לקבל תמונה, להבין את הבעיה, לבדוק ולתת את הדיאגוזה. לא תמיד יש לרופא זמן לנהל שיחה מרגיעה, להסביר ולעודד. ולמרבה הצער, ישנם גם רופאים שלא מעוניינים לספק את השיחה, אלא רק לתת את הטיפול המקצועי.

זאת הסיבה שנשים רבות מעדיפות לפנות אל רופאת נשים פרטית, אצלה הן מקבלות חוויה אחרת – חוויה אישית ונעימה.  

רופאת נשים פרטית היא לרוב רופאה בעלת ניסיון רב. בנוסף למקצועיות שלה, היא מעניקה לאישה יחס אישי. היא נותנת למטופלת מקום וזמן לבטא את עצמה, להעלות את חששותיה, להבין מה עובר עליה, באיזה מקום היא נמצאת מבחינה רפואית ואף רגשית בהקשר לבעיה הרפואית. 

בנוסף, כאשר את סובלת מבעיה פיזית שמטרידה אותך, תרצי להגיע אל רופאת הנשים בפרק הזמן הקצר ביותר האפשרי, וכאשר את מטופלת אצל רופאת נשים פרטית, תוכלי לקבל את התור בפרק הזמן הקצר ביותר. רופאת נשים פרטית נותנת לך את התנאים הטובים ביותר: מקצועיות גבוהה, זמינות, סבלנות ואמפתיה. 

רופאת נשים פרטית עוקבת אחר כל החידושים הטכנולוגיים והגילויים הרפואיים העדכניים. היא נעזרת בציוד החדיש והמתקדם ביותר, ומחזיקה בידע הכי מעודכן.

 

רופאת נשים – גניקולוגיה

כל נערה המקבלת וסת לראשונה חווה שני רגשות שלפעמים מרגישים קצת בסתירה זה לזה: התרגשות ופחד. המעבר מילדות לבגרות משמח אך מעלה גם לא מעט חששות. לעתים הווסת גם מלווה בכאבים פיזיים וחוסר נוחות. 

כדאי לבקר אצל רופאת נשים עם קבלת הווסת הראשונה, כדי לבסס יחסי רופאה מטופלת והיכרות ממושכת מתחילת הדרך. חשוב להסביר לנערה בצורה המקצועית ביותר על נושא הווסת והמחזור החודשי, שכן מרוב בלבול, התרגשות ורצון להשוויץ בידע, בנות הכיתה יכולות לספר סיפורים שעלולים להיות מלחיצים ומפחידים, ולעתים לא מדוייקים ולא נכונים. 

בנוסף,  חשוב לתת לנערה לשוחח עם רופאת נשים על קיום יחסי מין ואמצעי מניעה. הורים רוצים מבקשים להימנע מלהעלות את הנושא כדי "לא לתת לילדה רעיונות". אולם חוסר דיבור על הנושא בבית אין משמעו שהילדה לא מדברת על הנושא במסגרות אחרות ובקרב חבריה, ושם היא חשופה להרבה מידע לא מבוסס. בנוסף, אם בתכם מקיימת יחסי מין ללא ידיעתכם, הכנסת גורם לתמונה כמו רופאת נשים פרטית תוכל להוות בשבילה כתובת אמינה שאיתה תוכל לחלוק את נסיונה, לשאול שאלות ולקבל תשובות מהימנות.

 

רופאת נשים פרטית – מעקב לידה

מעקב לידה מחייב בדיקה קבועה של האישה והעובר, על מנת לוודא שההיריון מתפתח כראוי וכי אין בעיות מיוחדות. ישנן נשים שההיריון עובר עליהן בצורה קלה וללא בעיות מיוחדות, וישנן  נשים שההיריון בעבורן מאתגר. 

בנוסף, נשים שונות יכולות לחוות בעיות בהיריון כמו סכרת הריונית ואף רעלת היריון ושמירת היריון. כל הנושאים האלה הם רציניים ביותר ודורשים מעקב צמוד של רופאת נשים מקצועית המתמחה בנושא.

 

רופאת נשים פרטית – גיל המעבר

 גיל המעבר הוא תקופה מאתגרת בעבור רוב הנשים. תסמינים שונים, כגון גלי חום, הזעה, לחץ וחרדה הם חלק מהתסמינים שנשים רבות חוות בתקופה זו. אצל כל אישה נחווה ים הסימפטומים באופנים שונים ובמינונים שונים.  

נשים בגיל המעבר זקוקות יותר מנשים צעירות ונערות לאזן קשבת בתחום הרפואי. הם חוששות לבריאותן ורוצות להיות בטוחות שמה שהן חוות זה בגבול הסביר וכי הן פועלות נכון על מנת לשמור על בריאותן. 

בנוסף, הן רוצות לדעת שמקשיבים להן באמת ושלאדם ששומע יש את התשובות הנכונות. למשל, סוגיית נטילת הורומונים בגיל המעבר היא סוגייה שעולה אצל נשים רבות. רופאת  נשים פרטית תסייע לך לקבל את ההחלטה הטובה ביותר בעבורך.

 

רופאת נשים פרטית היא יותר מרופאה – היא עוזרת לנו הנשים לעבור תקופות מבלבלות,  לענות על שאלות, להרגיע כשבעיות שונות מטרידות אותנו, להסביר לנו על השינויים שעוברים בגופנו. אצל רופאת נשים פרטית תרגישי נוח לעבור את השלבים השונים בחייך.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *