מיטת נוער

קנו לילדים ספות נוער

זהו הגיע הזמן לשנות את חדר הילדים לחדר מתבגרים והדבר דורש להוציא חלק או כל הרהוט שיש בחדר ולהחליף ברהוט שמתאים יותר. כך שאם החלטתם לשנות את עיצוב החדר או שפשוט נמאס לכם לראות את הילדים שלכם המתבגרים נאבקים בלילה למצוא תנוחה נוחה בזמן שהם ישנים על מיטות קטנות מידי ולא מתאימות יותר לגודל שלהם, הרי שחלק מן העיצוב של ספות נוער איכותיות ביותר אשר יאפשרו להם לישון בצורה הנוחה ביותר. מיטות נוער וגם ספות נוער, מהוות מיטות אידיאליות לנערים ולנערות מתבגרים. הן הרבה יותר גדולות ממיטת יחיד אך הן לא מיטה זוגית לגמרי. הן יכולות להתאים לצרכים שלהם ואך לגודל החדרים שבדרך כלל יש לילדים ולכן זו אופציה טובה באופן מיוחד.

.

מיטה או ספה מה עדיף לקנות?

הבחירה בין מיטת נוער או ספת נוער היא בעיקר בצרכים של הנער או הנערה. השוני העיקרי הוא בפונקציות: ספות נוער כוללות שני מצבים, יכולות להיות גם מיטה פתוחה וגם ספה סגורה. היתרון בא לידי ביטוי אם מדובר  בחדרים שהם יותר קטנים, כיוון שאז הנער המתבגר יכול לבחור האם להשאיר את הספה פתוחה כמיטה או לסגור אותה וליהנות מיותר מרחב בחדר.

 

מיטות מתכווננות

מיטות נוער הן מיטות מפנקות וזאת בשל האפשרות לכוונן את המיטה. חשוב לשים לב כי אם אתם בוחרים לקנות מיטות נוער, הרי שגם כאן על פי רוב המיטות לא נשארות קבועות, כיוון שבימינו רוב המיטות הנוער כוללות מנגנון מתכוונן  ידני או מנגנון חשמלי, כך שזה יכול להיות נוח גם לעבוד עם מחשב נייד או טבאלט לצורך העניין. בין אם בחרתן במיטת נוער או ספת נוער בשתי האפשרויות שלפניכם, ישנה אופציה לבחור את גודל המיטה  ובין אם ישנה וישנה אופציה לבחור גם את הצבעים בהתאמה אישית.

תנו לנער או לנערה להיות מעורבים בבחירה חשוב שיתנסו ויבינו את ההבדל בין המיטות ובין הספות. כך שיתאים למה שהם צריכים ונוח להם. ספת נוער ניתן לשנות אותן ממצב של מיטה למצב של ספה. זה יתרון גדול עבור מי שאוהב לארח בחדר שלו חברים, כיוון שאז החברים יכולים לשבת בנוחיות על הספה ויש הרבה יותר מקום לפעילויות בחדר. החיסרון הוא שכל ערב יש לפתוח את המיטה מחדש ובבוקר לסגור אותה. למרות שלא חייב וניתן להשאיר אותה כמיטה רגילה. לרוב ספת נוער שנפתחת מהווה כסוג של מיטה זוגית ולכן יש לקחת בחשבון שיש מספיק מרחב בחדר למיטה זוגית ושאין היא "חונקת" את החדר.

משלוח ומחירים שונים

המחירים של ספות הנוער ושל המיטות אינם גבוהים במיוחד ביחס למיטות זוגיות שונות, כך שאתם לא צריכים להתפשר אלא לבחור את מה שמוצא חן בעיניכם. חשוב לקחת מידות של החדר ולבדוק את גודל המיטה או מהספה. כמו כן אפשר כמובן לקבל שירותי הובלה עד הבית כך שאתם בעצמכם לא תצטרכו להתעסק בכלל .

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *