כיצד כרטיס ביקור דיגיטלי יסייע לעסק שלך

כרטיס ביקור דיגיטלי

לכל בעל עסק שמשווק את עצמו יש כרטיסי ביקור. כרטיסי ביקור מאפשרים לו להציג את עצמו בצורה היעילה ביותר, להשאיר את פרטי ההתקשרות לצד המתעניין.  מה שמאפשר ללקוח הפוטנציאלי ליצור עימנו קשר בעתיד.

עולם האינטרנט הוא עולם מגוון המאפשר לנו לחפש וליצור קשר עם בעלי מקצוע בקלות וכשם שאנו יכולים בלחיצת כפתור להיכנס לאתר של בעל מקצוע שאנו  מחפשים, כך בקלות הפכו אתרי האינטרנט לכלי המאפשר ללמוד על העסק, השירותים שהוא נותן וכדומה. האינטרנט שינה את החוקים בתחום של חיפוש אחר שירותים ומוצרים.

כך גם לגבי כרטיסי הביקור. אם בעבר היינו צריכים לדאוג להדפיס את כרטיסי הביקור, לוודא שיש לנו אותם בארנק בעת פגישה.  כיום ניתן להשאיר את הפרטים ללקוח בטלפון. אין צורך לגשת לבית הדפוס לבחור כרטיס ביקור ולהדפיס אותו. אין כבר צורך להחזיק את כרטיסי הביקור בארנק או בתיק ואין יותר את הדאגה שהכרטיס ישכח או יעלם  היכן שהוא..

 

כרטיסי ביקור שינו את צורתם הפכו מקרטון קטן שנמסר יד לאפליקציה או למיני אתר המאפשר בקלות לשמור אותו בנייד, לשלוח במייל או בווטצאפ בלחיצת כפתור. והיתרון הגדול שהכרטיס לא נעלם או נשכח.

למה צריך כרטיס ביקור דיגיטלי?

פגישות עסקיות הן ההכרות הראשונה שלנו עם הלקוח הפוטנציאלי, סביר להניח כי בעת בחירת שירות או מוצר הוא יבדוק בעוד מקומות לפני שיחליט.  בעלי העסקים מטרתם בפגישה להניע את הגלגלים לקראת עבודה, ואחד הנושאים החשובים הוא לשמור על קשר עם הלקוח הפוטנציאלי גם לאחר הפגישה ואף להשאיר לו את הפרטים שלנו להמשך פעילות משותפת.

המנהג לתת ללקוח פוטנציאלי כרטיס ביקור שלכם במהלך הפגישה הוא צעד נכון, אבל כיום ניתן להעביר לו את הכרטיס ישר לנייד שלו, מעבר לכך כרטיס הביקור מהווה הזדמנות טובה להשאיר לא רק את פרטי ההתקשרות, בלחיצת כפתור ניתן הגיע להתקשרות או למייל או לווטצאפ , ומעבר לכך כרטיס ביקור דיגיטלי יכול לכלול פרטים נוספים, כגון השירותים שלכם, המלצות ועוד.

ובנינו, למי לא יצא שהוא הגיע לפגישה ושכח שאין לו כרטיס עליו, או כמה פעמים שיניתם כתובת או כתובת מייל והייתם צריכים להחליף את הכרטיס בהתאם,  או שקיבלתם כרטיס מאדם ואין לכם מושג היכן שמתם אותו.

דוגמה לכרטיס ביקור דיגיטלי שוקי ג’אנה

מרגע שליחת הכרטיס, העברת כרטיס הביקור ללקוח הוא פשוט וקל. ומרגע שהעברת ללקוח הפוטנציאלי במייל או בווטצאפ, פרטי הקשר שלכם נשמרים אצל הלקוח והוא יכול לשמור את הכרטיס על שולחן העבודה של הנייד. את כרטיס הביקור שלכם תוכלו להעביר ללקוחות בשלל דרכים ואין הגבלה למספר הפעמים – דרך סריקת קוד, אפליקציית הוואטסאפ, במסרון ובדרכים נוספות – הכול על מנת להבטיח נוחות מרבית לכם וללקוחות שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *