יעוץ זוגי בהרצליה

יעוץ זוגי בהרצליה

אם גם הזוגיות שלכם כבר "לא מה שהיתה פעם", אתם כבר לא מרגישים את רמת הקרבה או התשוקה שאתם רגילים אליה, אולי אתם מרגישים שבן או בת הזוג התרחקו או שאתם עצמכם התרחקתם ממנו, ואולי ההתרחקות התרחשה אצל שניכם, תוך שחיקה הולכת ומתמשכת בזוגיות.

 

זה טבעי, אולי אתם אומרים לעצמכם. זה קורה לכולם. זה קורה אחרי כך וכך שנים. זה קורה גם לזוגות שנראו לכם יותר קרובים מכם. החיים תובעניים ואתם עייפים, העבודה גוזלת שעות רבות ביום, שלא לדבר על ניהול הבית והטיפול בילדים, ועוד מחוייבויות שונות, אולי טיפול בהורים מבוגרים ועוד. אחרי יום מלא עבודה ומשימות, למי יש ראש בכלל להשקיע בזוגיות? מי בכלל חושב לצאת עם בן הזוג לדייט, ומי בכלל חושב על סקס?

 

התרחקות בין בני זוג היא אמנם דבר שכיח, שמתרחש אצל הרבה זוגות, אבל אין זה אומר שזה חייב לקרות גם לכם – אתם אחראיים על הזוגיות שלכם, אתם תקבעו איך היא תיראה ואיך היא תתאפיין – איך ייראו היחסים ביניכם. אתם לא חייבים לחיות בניכור וריחוק מבן הזוג. אתם זכאים לזוגיות חמה ואוהבת.

מה עושים?

לפעמים בני זוג מגיעים למצב שבו אחד מבני הזוג בוגד, ונראה שהריחוק בין בני הזוג גדול מתמיד ולא ניתן לגישור. גם אם הגעתם למצב הזה, זהו אינו הסוף – תמיד ניתן לחזור ולהתקרב מחדש. חשוב לעשות זאת עם עזרה של יועצת זוגית שתוכל לגשר ולסייע לכם לבנות את האמון מחדש.

זוגות רבים מגיעים למצב של ריחוק ומרגישים שזה "קרה פתאום" או אולי מאשימים גורמים חיצוניים. במקרה של בגידה יכולה להיות תחושה שהאדם איתו בגד בן הזוג הוא האשם.

כדאי מאוד להגיע לשורשי הבעיה – להתחקות אחר הדרך שהובילה לריחוק ביניכם ושלבסוף גרמה גם לבחירה בבגידה או פירוק הקשר.

ייתכן שתרגישו שאתם מתקשים להתחקות אחר הגורמים לפרידה והדרך שבה הלכתם לקראת הריחוק, אולם אם תחשבו על זה, ואם תעבדו על זה, בעצמכם או בשיתוף בן הזוג, תוכלו להגיע לכך ולמצוא מה הוביל לריחוק ביניכם.

אם תחליטו לעבודה על הקשר – תוכלו לעשות זאת.

אתם מוזמנים להגיע אלי וביחד נחדש את הקשר הזוגי שלכם.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *