יועץ משכנתאות פרטי

יועץ משכנתאות פרטי

רכישת דירה מחייבת אותנו לבדוק על משכנתא לדירה לבקר באחד או יותר מבנק משכנתאות, לברר על משכנתא והתנאים. ראשית יש לבדוק אם יש לכם אישור עקרוני לקבלת משכנתא, במידה ויש תוכלו לפנות אל אחד מבנקי המשכנתאות לבקשת משכנתא. יועץ משכנתאות חשוב שיסביר לכם על המסלולים השונים ועל היתרונות והחסרונות של כל מסלול. לא תמיד תמצאו יועץ משכנתאות שיוכל להסביר לכם באריכות ובאדיבות על המסלולים השונים ולמה כדאי לכם לקחת משכנתא בבנק שהוא מייצג. אבל רגע אחד, גם אם מצאתם יועץ משכנתאות אדיב שמסביר לכם, מי אמת דואג לאינטרס שלכם?

יועץ משכנתאות פרטי שוקי ג'אנה הוא אדם שיודע את התחום ובא מטעמכם והאינטרס שלכם בלבד מעניין אותו, מנהל הבנק לא נושף בעורפו והמטרה שלו להביא לכם את ההצעה הטובה ביותר. בכל בנק תמצאו יועץ משכנתאות שיסייע לכם לבחור משכנתא. אבל יועץ משכנתאות מטעם הבנק מייצג את הבנק ויש לו אינטרס למכור לכם משכנתא ולהחתים אתכם כזו שטובה לבנק ולא בהכרח לכם.

לקיחת משכנתא משפיעה על חייכם לאורך שנים רבות, אם אתם משלמים ריבית גבוהה המשמעות היא שההחזרים שלכם גדולים מאוד.  יועץ משכנתאות פרטי הוא המייצג אתכם והוא הדואג לאינטרס שלכם בלבד.. יועץ משכנתא פרטי יציג בפניכם תמהילים או מסלולי משכנתא מומלצים בהתאם לצרכים וליכולת ההחזר שלכם ובהתאם למצב השוק. תוכלו להבין את היתרונות והחסרונות בכל מסלול והסיכונים בנטילת משכנתא מסוימת.

לבדוק מה כולל בשירות, ישנם יועצי משכנתאות שבונים לכם תמהיל ואיתו אתם הולכים לבנק שתגיעו לבנק לחתום על המשכנתא תדעו מה לבקש ותגיעו מוכנים לנהל משא ומתן ענייני ונכון שישיג לכם את התוצאות הרצויות.

ישנם יועצי משכנתאות שילכו לבנק ויערכו השוואות בין הבנקים השונים כדי להביא לכם את ההצעה הטובה ביותר. כך שיחסכו לכם זמן יקר.

יועץ משכנתאות לחסוך בכסף

פגישה עם יועץ משכנתאות כוללת פגישה ראשונה שכל מטרתה הכרות עם הצרכים והתפקוד הכלכלי שלכם, בפגישה תוכלו לשאול את כל השאלות, ללמוד על מדדים וריביות. לאחר מכן יועץ המשכנתאות יבנה מספר תמהילים המתאימים לכם ויציג לכם את היתרונות והחסרונות של כל תמהיל או מסלול.

כמה עולה יועץ משכנתאות פרטי?

מחיר יועץ משכנתאות כולל שכר טרחה חד פעמי. חשוב להגיע אל היועץ עם הצעה או יותר שקיבלתם מהבנקים. יועץ משכנתא מתמחה בעולם המשכנתאות וידע לבחור מסלול משכנתא שיחסוך לכם כסף רב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *