מטפלת-זוגית

טיפול משפחתי זוגי

24עבור רובנו המשפחה הוא הערך החשוב ביותר, בקרב בני המשפחה אנו מרשים לעצמנו להיות חופשיים ולהתנהג בטבעיות. המערכת המשפחתית מעצבת את ההתנהגות שלנו ושל ילדנו והיא יכולה להיות מקור לתמיכה או גורם המקשה על המבוגר או הילד. לא פעם יש מצבים שמשפחות מתנהלות רק בוויכוחים או באיומיים, וויכוחים שנעשים מעל ראשי הילדים, גם שהם כבר בני נוער. חשוב לציין שילד צריך את המרחב האישי שלו בטוח ושלו על מנת שיוכל להתמקד בחייו ובהצלחות שלו. טיפול זוגי מאפשר לא רק לטפל בבני הזוג אלא לעזור לכל המשפחה לשנות את האווירה וליצור מרחב שנעים להיות בו במקום "שדה קרב".

מהו טיפול משפחתי זוגי?

טיפול משפחתי זוגי הוא שיטת טיפול הרואה את היחיד בתוך המשפחה כחלק ממערכת היחסים הרחבה של הזוגיות והמשפחה. הטיפול המשפחתי הזוגי בא לסייע לשינוי ולשיפור המערכת כולה והיחסים בין בני המשפחה.

טיפול משפחתי זוגי מתאים לכל גיל ובכל שלב בחיים. בעקבות משבר או רוטינה שפוגעת ביחסים בין בני המשפחה.

טיפול זוגי משפחתי מתאים כאשר עולים קשיים של אחד מבני המשפחה או קשיים בינאישיים של בני המשפחה.

הטיפול המשפחתי הזוגי כולל מפגשים בני הזוג וחלק מהמפגשים עם כל בני המשפחה. מטרת המטפל לסייע לבני המשפחה לפתח הקשבה פעילה הנותנת מקום  לצמיחה וגילוי כוחות קיימים, זיהוי הגורמים או דפוסי ההתנהגות המונעים או מקבעים את המקום לשינוי. בטיפול המשפחתי הזוגי נבחנים האינטראקציות בין בני המשפחה וזיהוי של קואליציות גלויות או סמויות הקיימות במטרה לבחון את המבנה הפנימי הייחודי של המשפחה וליצור שינוי ביחסים במידת הצורך.

מתי לפנות לייעוץ זוגי?

הסיפור על אבא שמתעכב בעבודה כדי להגיע לאחר המקלחות הוא לא רק בעניין של השכבה, הורים נמנעים להגיע מוקדם כדי להימנע מאינסוף וויכוחים, חוסר פירגון ולא פעם העלבות או התעלמות. שאתם מרגישים שרגע לפני שאתם נכנסים הביתה אתם צריכים לקחת נשימה עמוקה, שיש לכם צורך כל העת לברוח מהבית. זהו הזמן להגיע לטיפול. אין אעם להמשיך ולסבול שניתן לפתור  ולהגיע לאווירה טובה ונעימה בבית.

למי מתאים ייעוץ זוגי?

לכל מי שמצוי בזוגיות עם ילדים שחושש שההידרדרות בבית היא מדרון תלול, שחוסר הפירגון והעלבות צורמים לאוזניים. לעיתים הורה אחד ייקח את המושכות לידיים שצד השני יסרב או לא ישתף פעולה.

ייעוץ זוגי  משפחתי נמצא אפקטיבי מאד במצבים של משבר בזוגיות.  תוכלו לראות את השיפור כבר בפגישות הראשונות.  בטיפול תקבלו כלים פרקטיים לשאלה איך להציל זוגיות ואת הבית כיצד תוכלו כבני זוג  להתמודד עם חוסר התקשורת  להתגבר על הקשיים וכיצד יגיעו להבנות והחלטות, ובעיקר ליישמן, במטרה לשקם את התקשורת בבית ביניכם ובין הילדים.

 

אם אתם מרגישים שאתם צריכים לדבר או לעשות שינוי כדאי לעשות אותו עוד היום. צרו עימנו קשר ונעניק לכם טיפול זוגי מקצועי ונסייע לכם לעלות ייחד על שביל הזוגיות המתאים לכם.

זוגיות טובה היא המפתח לחיים מופלאים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *