טיולים מאורגנים

טיולים מאורגנים לבחור נכון

אחת הדרכים לחוות את חו"ל הוא באמצעות טיול מאורגן. טיול מאורגן מאפשר לכם ליהנות מטיול באחד היעדים בצורה חכמה ויעילה. אוטובוס צמוד עם מדריך צמוד המתייחס לכל רצונותיכם וכמובן ללא כל מאמץ מיוחד מצדכם.

היתרונות של טיולים מאורגנים

טיול מאורגן ניתן לבחור לכל יעד שתרמו, אם מדובר בטיול מאורגן בתאילנד או טיול מאורגן בברלין. בכל יעד ישנם מסלולים שונים המאפשרים לכם  לבחור את המסלול המועדף עליכם, בהתאם למספר הימים של הטיול והערים והאטרקציות בהם יבקרו. למעשה מעבר לבחירה של הטיול עצמו, כל השאר ידאגו עבורכם, החל  מנקודת האיסוף בשדה התעופה, מקומות לארוחות, מקום לינה בכל יעד שאליו תגיעו, כניסה לאטרקציות ולמקומות השונים ועוד.

בנוסף לכך, ההדרכה של הטיול עצמו ובאתרים יהיה עוברכם בעברית, על ידי מדריך טיולים המנוסה בסוג זה של טיולים. שיאפשר לכם להכיר את האתרים באותו עיר או מדינה שבה בחרתם לטייל.

 

איך בוחרים טיול מאורגן?

כיום ניתן למצוא אינספור טיולים מאורגנים לכל יעד בעולם. חברות תיירות מארגנת טיולים מאורגנים לקהלי יעד שונים ובמסלולים שונים. על מנת לבחור את הטיול הנכון עבורכם  ושתוכלו למקסם את החוויה שלכם מהטיול ערכנו עבורכם רשימה של מה להגדיר לפני שאתם בוחרים טיול מאורגן.

בראש ובראשונה הגדירו מהו היעד בו תרצו לבקר. אילו אטרקציות תרצו לראות.

שנית הגדירו זמן הטיול שלכם, האם אתם בנויים לטיול של שבועיים או רק של מספר ימים? לא פחות חשוב לבדוק מהו חתך הגילאים שאליו מכוונים את הטיול, האם מדובר לקהל מבוגר או צעיר, משפחות או רווקים?

לאחר שבידכם כל הפרטים רק אז תוכלו לצאת לחיפוש אחר החברה שתספק עבורכם את הטיול העונה לדרישותיכם ולציפיותיכם.

מה עליכם לברר בזמן בחירת חברה לטיול המאורגן

בחרתם את היעד והאטרקציות שאתם רוצים לראות, מצאתם קבוצה שחתך הגילאים אכן מתאים לכם. וכעת נותר רק לשלם, אבל רגע לפני חשוב לברר עם החברה כמה אנשים יש בקבוצה. קבוצה גדולה מדי יכולה לפגום בחוויה שלכם. כמו כן בקשו לראות את המסלול במלואו, היכן תבקרו ומתי, לרוב לחברות יש רשימה מעודכנת של זמני הטיול. נושא אחרון הוא המדריך. בררו על הניסיון של המדריך, שלו משקל כבד להצלחת הטיול.

ולבסוף, בררו על מדיניות ביטולים של החברה, כמה זמן ניתן לבטל לפני מעוד הטיול.

מה הן העלויות בגין טיול מאורגן

טיול מאורגן הוא טיול שחוסך לכם אחר ריצות רבות ולכן המחיר יקר יותר. עם זאת חשוב לא לעצור בהצעה הראשונה ולבדוק מספר הצעות של חברות טיולים המציעות טיולים מאורגנים. בדקו מה כולל התשלומים כגון כניסה לאתרים, ארוחות וכדומה. מהן העלויות שלעליכם להוציא במהלך הטיול כגון ארוחות במסעדה, כנסיה לאתרים שונים וטיפים למדריך ולנהג.

טיולים מאורגנים הם הרבה יותר זולים בשל היכולת של חברת התיירות להוציא לפועל הנחות במסעדות ובמלונות שכיחידים לא ניתן. כמו כן ישיבה במסעדה מאפשרת להשיג הנחה קבוצתית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *