השכרת משרד

השכרת משרדים

ישנם פרמטרים רבים שעלינו לקחת בחשבון לקראת שכירת משרדים. שכירת משרד מחייבת לבדוק נושאים שונים, החל מתקציב, מיקום ומה השכירות כוללת.

תקציב

במידה שהמצב הכלכלי מאפשר זאת, עולה קודם כל הסוגייה – האם לרכוש משרד או לשכור אותו? לכל החלטה יש כמובן משמעויות לכאן ולכן, יתרונות וחסרונות לכל החלטה. רכישת משרד עשויה להתברר כחסכונית יותר לעסק, אולם שיקולים כספיים רבים יכולים להכריע לטובת השכירות, כגון צרכים משתנים של העסק, שינוי צפוי במצבת כוח האדם או באופי השירות ללקוח. השכירות תירשם כהוצאה של העסק.

מיקום המשרד

מיקום המשרד היא שאלה מכרעת, המשפיעה על משתנים רבים כגון הנגישות ללקוחות ולעובדים, המחיר כמובן, זמינות מקומות חניה. יש הבדל משמעותי בין משרד הנמצא בתל אביב לבין משרד שתשכרו בבנימינה.

אם המשרד נמצא קרוב לביתכם, לא תצטרכו לבזבז זמן יקר על הכבישים. כמובן, גם מיקום המשרד קרוב  לירידות לכבישים בינעירוניים יחסוך לכם זמן בשעות התנועה הערות.

משרדים הקרובים לתחבורה הציבורית יהיו בעלי ביקוש גדול יותר, ובהתאם לכך יהיה המחיר שלהם. אם מדובר במשרד המקבל לקוחות, חשוב לוודא שדרכי הגישה נוחים ושיש חניה בשפע בקרבת מקום.

בנוסף, יש לבדוק אילו שירותים יוכל לקבל המשרד כמו ניקיון ותחזוקה.

בתי עסק רבים יעדיפו לעבוד בסמוך למסעדות שיוכלו לספק פתרון לארוחת הצהריים בימי העבודה הארוכים.

השכרת משרד היא הוצאה גדולה של העסק, ולכן חשוב להגדיר מראש מהו התקציב שלכם. במידה שיש לכם תקציב קטן, כדאי לבחון אפשרות לשכור משרד במקום פחות הומה, או במקום מרוחק, על מנת לחסוך בעלויות. מקומות מרוחקים יאפשרו לכם לשכור משרד גדול יותר, לעתים עם חצר.

 

גודל המשרד

כדאי לתכנן היטב את צרכי המשרד בטרם השכירות. לאיזה גודל של משרד אתם זקוקים? משרד עם חלל פתוח או חדרים קטנים?האם תזדקוו לחדר ישיבות? לחדר המתנה? הגדירו מראש מהם הצרכים שלכם, כך תוכלו להתמקד בחיפושים רלוונטיים ולא לבזבז זמן. כמו כן בדקו אם יש שירותים במשרד או בקומה, האם יש מטבחון או מחסן והאם המשרד כולל חניה בבניין או מחוצה לו. בדקו  מהו גודל המשרד, האם הוא מחולק בצורה הנוחה לכם, האם הוא גדול ומרווח מספיק ואם יש מספיק חלונות המספקים אור טבעי.

האם לשכור משרד מרוהט?

החיפוש אחר השכרת משרד דורש בחינה של מספר פרמטרים, וזאת על מנת לעשות את הבחירה הנכונה, שתאפשר לכם להישאר באותו משרד כמה שיותר שנים מבלי שתצטרכו לנדוד בין משרדים. עסקים חדשים יעדיפו משרד מרוהט על מנת לחסוך בהוצאות בעסק. היתרון שהכל מוכן עבורכם ונותר לכם רק להיכנס למשרד ולהתחיל לעבוד.

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *