קידום אתרים

המדריך לרכישת אינטרקום

מערכת אינטרקום ובקרת כניסה לבית או לעסק חשובה לשמירה על הביטחון שלנו, לא נרצה שזרים יסתובבו בחדר המדרגות של הבניין או העסק שלנו. ולכן, רכישה של מערכת אינטרקום היא לובה בכל בית או עסק. בין אם מדובר בבניין משותף בעסק או בבית פרטי, עוד לפני שלב הרכישה ובחירת סוג המערכת המתאימה אנו צריכים קודם לבדוק מהם הצרכים שלנו מהמערכת.

 

כיום, ניתן למצוא  מערכות אינטרקום רבות ומגוונות. מערכות אינטרקום פשוטות ועד מורכבות הכוללות מצלמה, דרכי פתיחה שונים ועוד. ההיצע הגדול יכול לבלבל ולכן חשוב שנגדיר קודם מהם הצרכים שלנו.  ולבחון מהן היתרונות והחסרונות של כל מערכת והחידושים שבה. והאם בהכרח אנו צריכים את כל החידושים. תחילה נציג את המערכות הקיימות כיום

 

לחצן אינטרקום בודד- פאנל פשוט הכולל לחצן צלצול לבית. ולקבל מענה מתוך הבית או עסק ומאפשר לנו לפתוח את הדלת או שער מהיחידה הפנימית, המענה יהיה דרך שפורפרת בבית או דרך הטלפון הקווי הכולל מתאם.

 

פנל אינטרקום משולב קודן- פנל אינטרקום הכולל לחצנים המאפשרים כניסה באמצעות קוד משתמש, הקוד מאפשר לכל דייר המורשה כניסה להקיש קוד ולהיכנס. הפאנל כולל אפשרות לאורח לצלצל ולקבל מענה מהיחידה הפנימית דרכה אפשר לפתוח לו את השער,

 

אינטרקום טלוויזיה –  אינטרקום המשולב מקודד ומצלמה. פנל המשולב לחצן אינטרקום  הכולל  מצלמה המאפשר לראות מי בכניסה בנוסף לפאנל שמאפשר לאורח להתקשר באמצעות לחצן ומקודד לפתיחת דלת באמצעות קוד משתמש. המצלמה מובנית בתוך הפאנל החיצוני. ביחידה הפנימית בבית או בעסק יש וכולל למסך 7 אימץ'  צבעוני המאפשר פתיחת ודיבור ישירות מהמסך. ניתן לחבר את המצלמה למערכת הקלטה של מצלמות אבטחה שתאפשר הקלטה רציפה של הנעשה מול האינטרקום.

 

אינטרקום מקודד משולב קורא קרבה  – מתאים יותר לעסקים שיש עובדים רבים, בנוסף לבקרת הכניסה באמצעות לחצן. ניתן לפתוח את הדלת עם תג קרבה אישי הניתן למורשה כניסה. קיימים פנלים המשלבים קורא ביומטרי (טביעות אבצע) במקום קורא כרטיסי קרבה המאפשרים פתיחת השער על ידי קריאת טביעות האצבע של מורשה הכניסה.

 

מה לבחור?

בבניינים רבים ניתן לראות התקנה של פאנל הכולל מצלמה. תחושת הביטחון שמעניק המצלמה לראות מי מעבר השני של הקו הוא חשוב בעיקר בבניינים גדולים. גם עסקים כיום מעדיפים להשקיע במערכת אינטרקום ובקרה שתכלול  מצלמה.

נושא נוסף שמקל על התפעול הוא מתאם המאפשר לכל מכשיר טלפון בבית לבדוק מי נמצא מעבר לדלת ולפתוח את הדלת דרך הטלפון,  מבלי לקום לפאנל הפנימי שליד הדלת.  מעבר לכך, המתאם מאפשר לנו לבצע שיחה יזומה אל מול הפנל החיצוני מבלי שמישהו יצלצל בו.

בעסקים רבים שבהם קיימת מרכזיית טלפון, אין צורך להתקין מתאם טלפון, אלא אפשר לחבר את הפנל החיצוני (פנל שלוחה) ישירות לאחת השלוחות במרכזיה.

רגע לפני שאתם בוחרים מערכת אינטרקום, בדקו מהם הצרכים שלכם, האם יש ילדים קטנים בבית שחשוב שלא יפתחו את האינטרקום ויפתחו בקלות את הדלת הכניסה? האם יש תנועה גדולה של אנשים לבית ויש צורך בפאנל פשוט יותר? האם נוח שניתן לפתוח את הדלת  מכל טלפון בבית או עדיף  מבחינתכם שלא. וכמובן מהו התקציב שלכם. אם אתם בונים בית חדש חשוב לקחת בחשבון את החיווט של מערכת אינטרקום ולוודא שתוכלו גם בעתיד לשפר את המערכת אם יהיה צורך.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *